رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در مورد تصادفات منجر به فوت هفته گذشته توضیحاتی داد.

یک عابر پیاده و یک موتورسوار در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این هفته ٢مورد تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران را شاهد بودیم که یک نفر عابر پیاده و یک نفر موتورسوار در اثر بى احتیاطى جان خود را از دست دادند و خانواده هایى را داغدار کرد.

تصادف اول در ساعت ١٣٤١ روز یکشنبه در مسیر شمال به جنوب بلوار گل‌ها بعد از تقاطع لاله یک دستگاه کامیون با عابر پیاده که در حال عبور از عرض خیابان بوده برخورد و در اثر شدت ضربه عابر پیاده مؤنث ٥٠ ساله در محل حادثه فوت مى کند.

به رانندگان عزیز توصیه مى شود در هنگام رانندگى کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتى که باعث حواس پرتى مى شود، مانند:

استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و ... خوددارى کنند و عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از محل هاى خط کشى شده، پل هاى هوایى، گذرگاه هاى عابر پیاده عبور کند.

تصادف دوم در ساعت ١١٥٨ روز دوشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان یک دستگاه وانت پیکان اقدام به حرکت با دنده عقب مى کند که با موتورسیکلتى که در همان مسیر در حال حرکت بوده برخورد و راننده موتورسیکلت فردى ٦٢ساله در محل حادثه فوت مى کند.

به رانندگان عزیز توصیه مى شود به هیچ عنوان در محورهاى بزرگراهى اقدام به حرکت با دنده عقب نکنند و در صورت عبور از یک مسیر اشتباه، اقدام به حرکت با دنده عقب براى اصلاح مسیر نکنند، رانندگان موتورسیکلت در هنگام رانندگى از کلاه ایمنى استفاده نمایند و از تردد در محورهاى بزرگراهى به جهت سرعت زیاد وسایل نقلیه خوددارى کنند.

سرهنگ مؤمنى در خاتمه به تمامی کاربران ترافیک توصیه کرد رعایت قوانین و مقررات راهنمایى و رانندگى را سرلوحه خود قرار دهند و به توصیه هاى ایمنى کارشناسان توجه کنند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش درسطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

تصادفات منجر به فوت در هفته گذشته

برچسب ها: حوادث ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار