استاندار بوشهر گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبارملی برای مقابله با تنش آبی و تامین منابع آب پایدار به این استان اختصاص یافته‌است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند در نشست با اعضای شورای اسلامی استان بوشهر افزود: در چند سال اخیر به علت تنش آبی به وجود آمده مدیریت استان برنامه اساسی برای حل مشکلات مردم در تامین آب آشامیدنی تدوین کرده است.

او افزود: با تامین اعتبار لازم و با تلاش شبانه‌روزی تا حد زیادی مشکلات آب برطرف شده به گونه‌ای که تابستان امسال با کمترین مشکل در این زمینه روبه‌رو بودیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: تا رسیدن به رضایت صددرصدی همچنان به تکمیل طرح‌های تعریف شده ادامه می‌دهیم و در نشست‌های شورای حفاظت از منابع آب، روند پیشرفت طرح‌ها به دقت بررسی می‌شود.

گراوند گفت: ایجاد آب‌شیرین‌کن‌های جدید و اصلاح شبکه‌ها از مهمترین کارها در حوزه آب بوده که با موفقیت اجرا شده است.

او با تاکید بر حمایت مدیریت ارشد استان از شورا‌ها، عنوان کرد: اعضای شورا‌ها با مشکلات واقعی مردم بیشتر آشنایی دارند و می‌توانند با انعکاس این مشکلات به مدیران شهرستانی و استانی زمینه کاهش آن‌ها را فراهم کنند.

استاندار بوشهر افزود: به طور مکرر به شهرستان‌ها سرکشی می‎کنم و با موانع توسعه آشنا هستم و برای تحقق برنامه‌های توسعه بخش استان، هر کجا منافع مردم به خطر بیفتد محکم می‌ایستیم و مصلحت مردم را بیشتر از هر مساله‌ای لحاظ می‌کنیم.

گراوند همچنین به فعال بودن بیشتر طرح‌های راهسازی گفت: امیدواریم طرح‌ها در زمان مقرر تکمیل و بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

او به ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه میراث فرهنگی نیز اشاره و بیان کرد: افزون بر بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی استفاده از ظرفیت گردشگری سد‌ها و همچنین سواحل استان نیز در کانون توجه است و در همین زمینه ساخت دهکده گردشگری بین دیر به کنگان آغاز شده است.

انتهای پیام/ک

هر کجا منافع مردم به خطر بیفتد محکم می‌ایستیم

برچسب ها: وزارت نیرو ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.