فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی مستندی از عاشورا است که شعله‌های آن تا قیام قیامت بر آسمان این کشور زبانه می‌کشد.

انقلاب اسلامی مستندی از عاشورا استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: موفقیت و پیروزی‌های امروز ما مدیون حماسه‌های شهیدان است.

شاکرمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مستندی از عاشورا است و عاشورا مانند یک آتشفشانی است که شعله‌های آن تا قیام قیامت بر آسمان این کشور زبانه می‌کشد.

او افزود: امروز هر کدام از شهیدان دریایی از حماسه و ماندگاری هستند، شهید شنبه‌ای دارای فهم عمیقی بود و در واقع می‌توان گفت حججی‌ها محصول بصیرت شنبه‌ای‌ها هستند یعنی شهیدانی مانند شهید شنبه‌ای راه‌ و مسیر پرواز را به شهدای مدافع حرم نشان دادند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: شهیدان تاج عزت را بر سر ما نهادند و تا سال‌های متمادی دشمن را از آرمان‌های سیاسی خود دور کردند و با بصیرتشان آینده‌ای پر از امید را در جلوی راه رزمندگان قرار دادند.

او در مورد ضرورت تبیین شخصیت شهدا گفت: تبیین شخصیت شهدا در شرایط فعلی برای عبور از گذرگاه‌های سخت و شرایط کنونی کشور ضروری است و برگزاری یادواره شهدا در این مسیر یک امر انکارناپذیر است.

 شاکرمی  خاطرنشان کرد: شهیدان با مجاهدت جان خود را در راه خدا و آرمان‌های مقدس فدا کردند و از این منظر در رتبه‌های بالایی قرار دارند.

انتهای پیام/با

بصیرت و زمان‌شناسی شهدا نیاز امروز جامعه است

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.