هواشناسی بوشهر از وزش باد و تلاطم خلیج فارس تا شنبه خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا راستگو  رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان دهنده افزایش سرعت باد در ساعاتی از ظهر تا شب از امروز تا شنبه هفته آینده و بیشتر بر روی دریا و سواحل استان است، بنابراین پیش بینی می‌شود سواحل استان در طول روز تا حدودی متلاطم شود.

زهرا راستگو افزود: همچنین در این مدت به سبب وزش باد، ایجاد گردوخاک محلی در برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست.

او با اشاره به پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان، ادامه داد: تا پیش از ظهر فردا آسمان بیشتر صاف همراه با غبار محلی و طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و در برخی مناطق جنوبی مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در ساعاتی از ظهر تا شب گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود و ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از ظهر تا شب گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۳۸ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۷:۴۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۷ و مد دوم ساعت ۲۱:۵۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.