با نزدیک شدن به ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس شاهد تکاپوی خرید و آماده شدن دانش آموزان برای شروع یک سال تحصیلی پرتلاش هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، یکی از معمولی‌ترین راه‌ها برای بردن کتاب، دفتر و دیگر وسایل مورد نیاز به مدرسه کیف یا کوله پشتی است که به وسیله‌  آن حجم زیادی از وسایل جابجا می‌شود.

با نزدیک شدن به ماه مهر بازار خرید وسایل مدرسه به تکاپو افتاده و دانش آموزان برای خرید وسایل از جمله کوله پشتی راهی بازار می‌شوند.

محمدی فیزیوتراپیست در خصوص انتخاب کوله پشتی استاندارد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت : یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین زمان رشد استخوان‌های بدن و ستون قفرات سنین کودکی و نوجوانی است که با خرید کوله مناسب می توان از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کرد.

او افزود: در ابتدا وزن یک کوله پشتی استاندارد نباید از ۱۵ درصد وزن دانش آموزان بیشتر باشد، بند‌های کوله که بر روی شانه‌ها قرار می گیرد باید پهن و دارای پدگذاری باشد، کوله پشتی نباید به صورت یکطرفه استفاده شود، چون این کار به نوبه‌ی خود در دراز مدت باعث تغییراتی در ستون فقرات، انحراف جانبی و درد خواهد شد.

انتهای پیام/ن

فصل بازگشایی مدارس و خرید کوله پشتی استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.