دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر از کشف بیش از۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبرداد.

کشف بیش از۲۰۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر / برخورد جدی با سوداگران مرگ از اولویت‌های دستگاه قضاییمحسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  از کشف و ضبط  بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک خودور سواری  در این شهرستان خبرداد.

او افزود: بامداد امروز پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته و اخذ دستور قضایی با توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر از نوع حشیش، قاچاقچیان بدون توجه به دستور مربوطه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که طی یک درگیری مسلحانه، از خودروی مذکور ۲۲۲ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند.

او افزود: متهمان پس از اتمام مهمات خود با بجا گذاشتن خودرو و با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شده که تلاش برای شناسایی آنان ادامه دارد .

او  در پایان برخورد جدی با سوداگران مرگ را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و بیان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تزلزل بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق بر اثر شیوع توزیع و مصرف موادمخدر در جامعه است که با توجه به سیاست پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مقابله قاطعانه و قانونی با اینگونه از جرائم در حفظ کیان خانواده بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

جزییات کشف بیش از۲۰۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر

برچسب ها: اعتیاد ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار