نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز نیروی انتظامی در تمام صحنه‌های زندگی برای آرامش و آسایش مردم نقش خود را به درستی ایفا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اظهارداشت: در میان نهضت‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده است نهضت امام حسین (ع) جاودانه مانده است و رمز جاودانگی آن هم عواملی همچون معرفت وبصیرت، تسلیم ورضا، عشق وبندگی خدا واهل تزع ونیایش بودن، شهامت وشجاعت وعشق به شهادت است.

او افزود: یاران امام حسین (ع) از معرفت وبصیرت بالایی برخوردار بودند ودشمن را خوب شناختند وانقلاب ماهم با همه مشکلات امروز با سرعت حرکت می‌کند واین به دلیل معرفت وبصیرت ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی ادامه داد: یاران امام حسین (ع) تسلیم خداوند بودند وبه آنچه برایشان مقدرشده بود تسلیم بودند همانند حضرت زینب (س) که زمانی که به قتلگاه رسید گفت این قربانی را از مابپذیر.

او گفت: عشق وبندگی یاران امام حسین (ع) که اهل تزع و نیایش بودند و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که اگر می‌خواهید مورد رضای خداوند قراربگیرید به تزع بپردازید وسلاح شما عشق به معنویت وعشق به عبادت است وکید دشمن خیلی قوی است، اما عاملی که موجب می‌شود پیروز شویم و خداوند کید آن‌ها را به خودشان بازگرداند عشق وبندگی خدا است.

او ادامه داد: یاران امام حسین (ع) از کودک تا بزرگسال شهامت وشجاعت داشتند و در آخر عشق به شهادت بود که امروز سایه نهضت امام حسین (ع) را در نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی درنظم وامنیت بخشی می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نیروی انتظامی همچون سال‌های گذشته در مراسم عزاداری هیات مذهبی بسیارعالی عمل کرد و امروز نیروی انتظامی در تمام صحنه‌های زندگی برای آرامش وآسایش مردم نقش خود را به خوبی ایفا کرده است .

در ادامه سردار مهدیان نسب هم ضمن تسلیت ایام سوگواری سروروسالارشهیدان وامام زین العابدین (ع) گفت: نیروی انتظامی ضمن انتظام بخشی وتامین نظم وامنیت درمجالس ومحافل مذهبی پرشور دراین مراسم شرکت کردند و همانند سال‌های گذشته امنیت هیات مذهبی رضایت بخش بوده است.

انتهای پیام/م

نیروی انتظامی حافظ آرامش وآسایش مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.