رئیس اتحادیه سراجان اصفهان گفت:حدود ۹۵ درصد از کیف های موجود در بازار تولید داخل است و کیف خارجی و چینی به ندرت در بازار اصفهان پیدا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فلاح خرم آرایی رئیس اتحادیه سراجان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس در مهرماه، اظهار کرد: وضعیت خرید و فروش در بازار کیف و کفش اصفهان مناسب است و مشکل جدی برای فروشندگان و خریداران وجود ندارد.

او با بیان اینکه بازار فروش کیف رونق خود را از دست داده بود، افزود: باتوجه به نیاز جامعه به خرید کیف در آستانه ایام اربعین و بازگشایی مدارس رونق به بازار کیف اصفهان برگشته است، اما میزان فروش همچنان چشمگیر و قابل توجه نیست.

رئیس اتحادیه سراجان اصفهان با بیان اینکه حجم واردات کیف به کشور تا حد زیادی کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: حدود ۹۵ درصد از کیف‌های موجود در بازار تولید داخل است و کیف خارجی و چینی به ندرت در بازار اصفهان پیدا می‌شود.

خرم آرایی اضافه کرد: قیمت‌ها در بازار کیف حق انتخاب بر اساس میل و رغبت را از مشتری گرفته است و مشتریان با توجه به بودجه شان به انتخاب کیف می‌پردازند.

انتهای پیام/م

 

وضعیت خرید و فروش در بازار کیف و کفش اصفهان

برچسب ها: اصناف ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.