مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی از ۳۷ میلیون تومان تفاهم نامه با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، الهی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان جنوبی گفت: سه تفاهمنامه فرهنگی با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بسته ایم که مجموع آن ۳۷ میلیون تومان است.

او افزود: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان جنوبی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تفاهم نامه‌های بسیار خوبی با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بسته است.

الهی بیان کرد: در یک نوبت یک تفاهم نامه ۲۰ میلیون تومانی، در نوبتی دیگر تفاهم نامه ۱۳ میلیون تومانی و در یک مرحله دیگر تفاهمنامه ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بستهایم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای طرح و برنامه‌های قرآنی و حمایت از آموزش‌های عمومی قرآن کریم در بخش‌های مختلف از جمله محور‌های این تفاهم نامه‌ها برای امسال بوده است.

او با اشاره به بسته شدن یک تفاهم نامه ۱۶ میلیون و ۴۸۲ هزار تومانی با اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور اظهار کرد:این تفاهم نامه در راستای اجرای سند راهبردی آموزش عمومی قرآن کریم و توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن بسته شده است.

الهی با اشاره به اینکه مبلغ این تفاهمنامه برای فعالیت‌های قرآنی قابل قبول است، اظهار کرد: تنها استانهایی، چون تهران و خراسان رضوی مبالغ تفاهم نامهشان بیشتر از استان خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/‌ی

بسته شدن سه تفاهم نامه با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.