جلسه تخصصی امور اجتماعی بهزیستی شهرستان کرمانشاه با حضور معاون امور اجتماعی استان مدیر بهزیستی شهرستان و کارشناسان دفاتر تخصصی این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی بهزیستی کرمانشاه از استقرار ۴ مرکز غیر دولتی،۴ پایگاه خدمات اجتماعی و ۲ مرکز دولتی فعال در حوزه آسیب‌های این شهرستان خبر داد .

او گفت : این مراکز وظیفه شناسایی افراد درمعرض آسیب و مداخلات مددکاری و تسهیل گری را در مناطق کمتر برخوردار بر عهده دارند که مراکز شبه خانواده و دیگر مراکز نگهداری تحت نظارت سازمان آمادگی دارند در صورت نیاز نسبت به پذیرش و اسکان افراد آسیب دیده و معرفی شده از طرف این مراکز، اقدام کنند.

او ضمن یادآوری این نکته که فرایند پذیرش یک کار جمعی و مشترک است و نیازمند تعامل و همکاری درون و برون سازمانی است بر تسریع در روند پذیرش آسیب دیدگان تاکید کرد و افزود: افرادی که نیاز به پذیرش و اسکان در مراکز نگهداری تحت نظارت ما داشته باشند باید ابتدا توسط مددکار مربوطه مجوز قضایی کسب و بدون معطلی زمینه اسکان مددجو فراهم گردد.

صفدر مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از فعالیت ۲۴ ساعته اورژانس اجتماعی در شهرستان کرمانشاه به شماره تماس ۱۲۳ خبر داد و گفت: مددکاران این مرکز وظیفه ارجاع و پیگیری تا حصول نتیجه را به عهده دارند .

 

 

انتهای پیام/د

استقرار ۴ مرکز غیر دولتی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.