به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دارابی، معاون امور استانهای رسانه ملی ظهر امروز در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز استان اردبیل ضمن تاکید به استفاده از همه ظرفیتها به ویژه تعامل خوب و سازنده صداوسیمای مرکز اردبیل با مسئولان استانی گفت: باید سریعا هماهنگیهای لازم انجام و مقدمات برگزاری جشنواره خوب و در خور رسانه ملی فراهم شود.
او بر ضرورت برنامه محوری و برندسازی، معرفی مشاهیر و مفاخر استان در حوزههای مختلف و تلاش برای تولید برنامههای مشترک با کشورههای همسایه در حوزه صدا تاکید کرد و افزود: تولید سریال شاه اسماعیل صفوی از مهمترین برنامههای رسانه ملی است که تعامل و مشارکت استان اردبیل در تحقق این امر مهم و ضروری است.
معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود سوز، گداز و حماسی بودن را از ویژه گیهای کم نظیر عزاداری اردبیلیها به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی دانست و افزود: تجمع تاسوعای حسینی به عنوان برند اردبیلیها در کشور شناخته شده است که برای تقویت اثر گذاری این امر باید از سخنان و چهرههای مفاخر استان استفاده شده و زبان محلی در خدمت زبان ملی قرار گیرد.
در این نشست همچنین علی ملا احمدی، مدیر کل صداوسیمای مرکز استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از انجام برنامه ریزیها و تدابیر لازم برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استانهای رسانه ملی در اردبیل خبر داد و افزود: بر اساس ارزیابیهای رسانه ملی صداوسیمای مرکز اردبیل به عنوان دومین استان پر مخاطب کشور شناخته شده است.
در پایان این مراسم از معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز استان اردبیل که در جشنواره تولیدات مراکز استانها در استان خراسان شمالی جایزه دریافت کرده بودند تقدیر شد.
انتهای پیام/ح