فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو، با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به ثبت ۲۶۷ میلیون و ۲۹۱ هزار تردد در جاده‌های استان از ابتدای امسال تاکنون، از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در مازندران خبر داد و گفت: با تدابیر انجام شده و همکاری‌های صورت گرفته در تامین امنیت جاده های استان  شاهد کاهش ۲ و نیم درصدی متوفیان و ۷ درصدی مجروهان ناشی از حوادث جاده‌ای در سطح استان در این مدت بوده ایم.

او افزود: برای تامین امنیت مردم، مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند، پلیس با اجرای طرح‌های مختلفی در حوزه‌های انتظامی، امنیتی، ترافیکی و اجتماعی با بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد.

میرفیضی از اعمال قانون ۵۲۸ هزارو ۵۷۵ خودروی متخلف خبر داد و گفت: با توجه به پایان مسافرت‌های تابستانی و افرایش تردد‌ها در محور‌های دورن و برونشهری استان توجه به هشدار‌های انتظامی از سوی رانندگان و مسافران گرامی امری الزامی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان به مسافران و گردشگران استان و رانندگانی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ترافیکی پلیس را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی یاری دهند.
انتهای پیام/س
 


کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.