مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام سوگواری امام حسین طرح قرائت سراسری قرآن کریم در مساجد سطح این استان برگزار شد.

طرح قرائت قرآن کریم در مساجد سیستان و بلوچستان اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام مهدی پودینه مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) طرح قرائت سراسری قرآن کریم در مساجد سطح این استان برگزار شد.

او افزود: این طرح به منظور ایجاد انس با قرآن، تدبر در آیات و درس گرفتن از واقعه عاشورا انجام شد.

او  ترویج معارف دینی، هدایت کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت مسجد، نماز، قرآن و استفاده بهینه از ظرفیت مساجد در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به تلاش‌های این کانون‌هادر اشاعه فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: از رویکرد‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برپایی نشست‌هایی با محوریت قرآن کریم است که اجرای طرح تلاوت سراسری قرآن کریم نمونه‌ای از این فعالیت‌هاست.

او  قرآن را بهترین و کامل‌ترین کتاب آسمانی و هدایتگر بشر عنوان کرد و افزود: هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است که این اصل آرمانی و الهی برگرفته از کتاب قرآن است.

انتهای پیام/ع

قرآن  بهترین و کامل‌ترین کتاب آسمانی و هدایتگر بشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار