سرهنگ تقی کبیری گفت: در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی یک تصادف فوتی در محور‌های استان رخ داد که سه نفر در برخورد موتورسیکلت با کامیون در محور دامغان- جندق جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی یک تصادف فوتی در محور‌های استان رخ داد که سه نفر در برخورد موتورسیکلت با کامیون در محور دامغان- جندق جان باختند.

او افزود: تصادف موتورسیکلت و کامیون شامگاه سه شنبه نوزدهم شهریور ۹۸ در ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه در کیلومتر ۹ محور دامغان- جندق سه تن را به کام مرگ فرستاد.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: در برخورد این دو وسیله نقلیه در محور دامغان- جندق دو نفر در دم جان باختند و یک نفر نیز در بیمارستان دامغان فوت کرد.

سرهنگ تقی کبیری با اشاره به عزاداری مردم دامغان طبق آیینی کهن در روز یازدهم محرم، تصریح کرد: با توجه به آیین سنتی عزاداری در این شهرستان، محور‌های مواصلاتی استان سمنان در محدوده دامغان از بعدازظهر امروز پرحجم و در برخی نقاط نیمه سنگین پیش بینی می‌شود.

او خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در تمام محور‌های استان سمنان روان است.

کبیری با بیان اینکه در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی محور‌های روستایی و فرعی استان سمنان از ترافیک پرحجمی برخوردار بود، اضافه کرد: در شب تاسوعای حسینی ترافیک محور تهران به سمت مشهد پرحجم و نیمه سنگین و در شب عاشورای حسینی ترافیک به سمت تهران نیمه سنگین و پرحجم بود.

رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: رانندگی طولانی علت اصلی خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه است که عامل اصلی واژگونی خودروی مسافران نیز شناسایی می‌شود.

انهای پیام / م

حوادث جاده ای در روز تاسوعا و آشورای حسینی در استان سمنان

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.