وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ آزادراه‌ها طبق قانون بر اساس تمهیدات وزارت راه و شهرسازی تعیین می‌شود.

نرخ آزادراه‌ها طبق قانون توسط وزارت راه تعیین می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه ۲۰ شهریور) در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به افزایش نرخ آزادراه‌ها، اظهار کرد: نرخ آزادراه‌ها طبق قانون بر اساس قرارداد با سرمایه‌گذاران و بر اساس تمهیدات وزارت راه و شهرسازی تعیین می‌شود.

او ادامه داد: سرمایه‌گذاران تکلیفی را بر عهده دارند و وظیفه‌شان است که آزادراه‌ها را به بهترین شکل اداره کنند، البته در چند سال گذشته مقداری کم کاری در این موارد مشاهده کردیم و از آنها می‌خواهیم که تکالیفشان را به درستی انجام دهند.

اسلامی گفت: امیدواریم همه تلاش‌ها به ارتقای کیفیت ایمنی آزادراه‌ها منتهی شود.


بیشتر بخوانید: درآمدهای مالیاتی رشد ۳۵درصدی داشته است


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه آهن، هواپیما و حمل و نقل جاده‌ای در ایام اربعین حق افزایش قیمت را ندارند، تصریح کرد: سودجویی و افزایش قیمت، تخلف است و در صورت مشاهده حتما با آن برخورد می‌شود.

اسلامی با اشاره به بحث حمایت از مستاجران ادامه داد: برنامه‌هایی که امروز در حال اجراست، مخصوص قشر جوان و خانه اولی‌هاست، همچنین وزارت اقتصاد صندوق رهن و اجاره را قرار است که وزارت اقتصاد کار کند که در مرحله بررسی است.

او با بیان اینکه آماده سازی مسیر‌های منتهی به مرز‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: بحث آماده سازی مسیر‌ها تا قبل از اینکه سفر‌ها شدت پیدا کند، حتما انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


افزایش قیمت حمل و نقل در ایام اربعین تخلف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار