مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان:

سند تک‌برگ ۲۹۷ هزار هکتار از اراضی ملی استان سمنان دریافت می‌شود

علینقی حیدریان گفت: امسال سند تک‌برگ دارای مشخصات کاداستری برای ۲۹۷ هزار هکتار از اراضی ملی استان سمنان دریافت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در حاشیه نهمین جلسه ستاد هماهنگی و اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت: امسال سند تک‌برگ دارای مشخصات کاداستری برای ۲۹۷ هزار هکتار از اراضی ملی این استان دریافت می‌شود.

او افزود: مساحت کل استان سمنان، ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار است و از این عدد، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی محسوب می‌شود.

علینقی حیدریان  بیان کرد: تاکنون سند‌های دفترچه‌ای برای هشت میلیون و ۹۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان سمنان اخذ شده است که معادل ۹۶ درصد کل اراضی محسوب می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: استان سمنان در تثبیت مالکیت اراضی ملی هیچ مشکلی ندارد و طرح کاداستری و دریافت سند تک‌برگی برای اراضی ملی نیز اجرا می‌شود که دقت بالاتری نسبت به سند‌های دفترچه‌ای دارد.

او در پایان  ابراز داشت: تاکنون چهار میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان سمنان دارای سند کاداستری شده و امسال هم ۲۹۷ هزار هکتار دیگر تعهد شده است تا در قالب ۲۳۴ پلاک برای آن‌ها سند کاداستری تهیه شود.

انتهای پیام / م

چهار میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان سمنان دارای سند کاداستری شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.