سرمربی لیورپول گفت: قهرمان شدن انگیزه‌ای نیست که بتواند مرا به سمت موفقیت هدایت کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال لیورپول آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر را در سال ۱۹۹۲ به دست آورد و از آن زمان تاکنون هرگز موفق به قهرمانی در لیگ نشده است و تنها ۴ بار به نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسیده است.

در فصل گذشته هم لیورپول در رقابت با منچستر سیتی تنها ۱ امتیاز از رقیب خود کم آورد تا طلسم قهرمانی در لیگ برتر همچنان برای قرمز‌ها پا بر جا بماند.

هواداران لیورپول نیز از قهرمانی در لیگ تقریبا ناامید شده اند اما یورگن کلوپ اعلام کرده قهرمان شدن و جام گرفتن چیزی نیست که او را به سمت موفقیت هدایت کند.


بیشتر بخوانید: ونگر: صلاح می‌تواند مسی دوم در فوتبال باشد


سرمربی آلمانی لیورپول در این باره گفت: کسب جام  تنها چیزی است  که در من انگیزه‌ای ایجاد نمی‌کند. من می‌خواهم تیمم در تمام بازی‌ها برنده باشد و بازیکنان روز به روز بهتر شوند. بعد از آن می‌بینیم که نتایج زحمات ما به چه چیزی منجر می‌شود.

او در ادامه گفت: سال گذشته خیلی نزدیک به قهرمانی لیگ برتر بودیم. شما در تمام فصل فقط یک بازی را می‌بازید اما چنین نتیجه‌ای به اندازه  کافی خوب نیست و آخر فصل شما به خاطر تنها باختی که داشتید، تنبیه می‌شوید اما با بازیکنانی که من دارم هرچیزی امکان پذیر است و احساس می‌کنم پس از سال‌ها کار و تمرین سخت، قهرمانی در لیگ برتر می‌تواند مهر تاییدی بر توانایی‌های ما باشد.


بیشتر بخوانید: ستاره لیورپول به فروش می‌رسد


انتهای پیام/

اظهارات کلوپ درباره تیم فوتبال لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار