با حضور رئیس سازمان تیم‌های ملی و پرورش اندام ایران و رئیس فدراسیون بدنسازی استان تهران باشگاه بدنسازی شهرستان منوجان تجهیز و راه اندازی شد.

منوجان صاحب باشگاه بدنسازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اسلام سالاری مدیر اجرایی معین اقتصادی شهرستان منوجان گفت: باشگاه بدنسازی این شهرستان با حمایت مالی معین اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، افتتاح و به بهره برداری رسید.


او افزود:مراسم افتتاحیه وراه اندازی باشگاه باحضور رضا سلطانی رئیس سابق تیم‌های ملی و پرورش اندام ایران و فدراسیون بدنسازی استان تهران، عقیل مرادی و رضا کریمی از مقام آوران جهانی این رشته راه اندازی شد.


سالاری گفت: از آنجایی که سردار پوریانی معین اقتصادی منطقه، حساسیت خاصی نسبت به ورزش این منطقه دارد تصمیم بر این شد که شاهد راه اندازی این باشگاه باشیم.

او افزود: از آنجایی که شهر‌های کوچک محروم از امکانات، پتانسیل و ظرفیت‌های نهفته‌ای دارند و با توجه به اینکه اکنون با حمایت معین اقتصادی شهرستان امکانات لازم برای جوانان این منطقه فراهم شده می‌طلبد سعی و تلاش مضاعفی داشته باشند تا شاهد مقام‌های بالایی از این شهرستان در کشور و حتی جهان داشته باشیم.


او با اشاره به اینکه شهرستان منوجان در ورزش فوتبال، ووشو و سایر رشته‌ها در استان کرمان و گا‌ها در کشور مقام آور هستند گفت: یقینا در ورزش‌هایی همچون بدنسازی و پرورش اندام نیز می‌توانند رتبه دار باشند کماکان که در سال گذشته این مهم توسط درویشی محقق شده است.


در پایان مدیرعامل ورزشی شرکت گهر زمین از ورزشکاران رشته فوتبال شهرستان منوجان در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برای تست فوتبال در مهرماه و در محل باشگاه ورزشی گهر زمین در سیرجان دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام /ح

راه اندازی باشگاه بدنسازی منوجان

برچسب ها: ورزشی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.