مدیر آموزش و پرورش آبادان در نشست شورای اداری اظهار داشت: پروژه مهر نماد هماهنگی و همدلی کارکنان اداری و آموزشی است

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان دیروز در نشست شورای اداری که در راستای پروژه مهر ۹۸ برگزار شد گفت: آغاز سال تحصیلی خوب و موفق به برنامه‌ریزی و اجرایی کردن فعالیت‌های پروژه مهر بستگی دارد.

او در ادامه افزود: یکی از محورهای اصلی فعالیت پروژه مهر ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت نقل و انتقال فرهنگیان، تغییر دوره و سازماندهی معلمان است  که کارگروه سازماندهی پروژه مهر در کنار سایر کارگروه‌ها و در راستای اهداف غایی مشترک در تلاش است با توجه به شرایط و امکانات موجود، مطلوب‌ترین فضا را جهت سازماندهی نیروی انسانی در شهرستان انجام دهد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: هرساله بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس تقارن پیدا می کند و امسال با رنگ و بویی عاشورایی همراه خواهد بود که تبیین و ترویج فرهنگ عاشورایی، ایثار و ارزش های دفاع مقدس توسط آموزش و پرورش آبادان مد نظر است.

گفتنی است در این جلسه کارگروهای پروژه مهر گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند و معاونین ، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره در خصوص ابلاغ همکاران، ساماندهی نیرو ها تبادل نظر و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ د

نشست شورای اداری آموزش و پرورش آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.