ارتش رژیم صهیونیستی برگزاری یک رزمایش برای شبیه سازی جنگ با حزب الله را با هدف بهبود کارایی ستاد کل و مقر‌های مختلف فرماندهی در جنگ، در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی رزمایشی برای شبیه سازی جنگ با حزب الله آغاز کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی روز یک شنبه برگزاری یک رزمایش را برای شبیه سازی جنگ با حزب الله و آنچه که مقابله با نیرو‌های حامی ایران در شمال سرزمین‌های اشغالی خوانده است، آغاز کرد.

روزنامه تایمز اعلام کرد این رزمایش با نام عبری Even Hrosha یا Keystone به طور گسترده روی کارایی افسران ارشد و نیرو‌های آن‌ها به جای تاکتیک‌های جنگی و رزمایش صرف تمرکز دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای درباره این رزمایش گفته، هدف این تمرین نظامی، بهبود کارایی ستاد کل و مقر‌های مختلف فرماندهی در جنگ است.

واحد‌های فرماندهی نیروی هوایی ارتش، دریایی، نیرو‌های زمینی، اطلاعاتی، لجستیک، ارتباطات و سایبری در این رزمایش مشارکت دارند.

تایمز اسرائیل اضافه کرد، برخی از مقوله‌های همین رزمایش برای هفته پیش برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل افزایش تنش‌ها با حزب الله به تاخیر افتاد.

ارتش رژیم صهیونیستی در پایان بیانیه خود گفته، در این رزمایش سناریو‌های مختلفی با تاکید بر هماهنگی و همکاری، طرح‌های چندجانبه و عملیات‌ها در خلال جنگ شبه سازی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار