رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد گفت: هیئت‌های عزاداری در روز‌های تاسوعا و عاشورا در پایگاه انقلاب یزد به عزاداری می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید علی فقیه زاده رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد با بیان اینکه در روز‌های تاسوعا و عاشورا  استان یزد غرق در غم و ماتم سید و سالار شهیدان می‌شود گفت: هیئات مذهبی یزد روز‌های تاسوعا و عاشورا طبق برنامه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مسجد روضه محمدیه (حظیره) به عزاداری‌ می‌پردازند.


فقیه زاده افزود: در روز تاسوعا هیئت‌های اکبرآباد، رحمت آباد، کوچه بیوک، خیر آباد و حسینی آزاد شهر، فادان، امامزاده جعفر نینوا صفائیه، شیخداد و علقه امامشهر در نوبت صبح در مسجد روضه محمدیه به عزاداری و سینه زنی می‌پردازند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد با بیان اینکه نوبت بعد از ظهر عزاداری‌ها پس از اقامه نماز ظهر انجام می‌شود ادامه داد: هیئت‌های عزاداری محمود آباد، سردوراه و کوشکنو نیز در نوبت عصر تا ساعت ۱۴:۲۰ در رثای امام حسین (ع) و یارانش به عزاداری خواهند پرداخت.

او اظهارداشت: فردا نیز همزمان با عاشورای حسینی ۱۴ هیئت یزد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مسجد روضه محمدیه به عزاداری می‌پردازند.

انتهای پیام/ غ

عزداری هیئت های عزاداری یزد در در مسجد روضه محمدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.