عضو هیئت مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تا پابان ماه ۲ میلیارد تومان به تیم شاهین بوشهر پرداخت می‌کنیم.

۲ میلیارد تومان به تیم شاهین شهرداری تزریق می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وحید بارگاهی افزود: علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی که مجموعه مدیریت شهری با آن دست به گریبان است، در راستای پرداخت بخشی از قرارداد‌های تیم شاهین، ۵۰۰ میلیون تومان هفته گذشته به این تیم پرداخت شد وتا آخر هفته از محل اعتبارات داخلی ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به تیم شاهین تزریق می‌شود.

او ادامه داد: یک میلیارد تومان دیگر هم در پایان ماه به این تیم پرداخت می‌کنیم تا بدینوسیله زمینه پرداخت ۲۵ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان فراهم شود.

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به وضعیت این تیم تصریح کرد: اتحاد و همدلی خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و تمامی عوامل این تیم وجود دارد و شهرداری بندر بوشهر نیز علیرغم  حمایت نشدن از سوی نهاد یا دستگاهی، کماکان به عنوان حامی اصلی این تیم پر طرفدار و با سابقه فوتبال کشور به حمایت‌های خود ادامه خواهد داد.

بارگاهی در پایان با اشاره به لزوم حمایت از این تیم بیان کرد: شکست می‌تواند پل پیروزی باشد و مردم فوتبال دوست بوشهر و هواداران تیم فوتبال شاهین یار دوازدهم ما در بازی خانگی هستن.

او عنوان کرد:  چشم ما به حضور هواداران در ورزشگاه است و امیدواریم در این فصل برای تیم فوتبال شهرشان سنگ تمام بگذارند، همانگونه که تاکنون چنین بوده است.

انتهای پیام/م

زمینه پرداخت ۲۵ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان شاهین فراهم می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.