مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم هوای سرد و بارش باران تا روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با حاکمیت این سامانه بارشی و سرد همچنان تا روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه آسمان استان اردبیل در بیشتر ساعات ابری و مه آلود بوده و بارش در اغلب مناطق استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

او افزود: تجمع بارندگی‌ها در مناطق شمالی استان اردبیل انتظار می‌رود و بتدریج از شدت آن کاسته خواهد شد بطوریکه در روز دوشنبه ۱۸ شهریور مصادف با تاسوعای حسینی و سه شنبه ۱۹ شهریور مصادف با عاشورای حسینی بارش باران به صورت خفیف پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با نفوذ زبانه‌های پرفشار در سطح زمین وزش باد‌های شمالی تا شرقی تداوم داشته و علاوه بر اشباع رطوبت جو، موجب سردی هوای استان خواهد شد.

محمدی افزود: دمای هوا در طول شب‌ها در مناطق مرکزی و شهرستان خلخال بین ۶ تا ۸ درجه سلسیوس و در مناطق شمالی و شهرستان کوثر بین ۱۱ تا ۱۴ درجه سلسیوس خواهد بود.

او تصریح کرد: بر طبق اطلاع رسانی قبلی مبنی بر بارش و کاهش دما در سطح استان اردبیل، طی دیشب و امروز شاهد بارش باران، ابرناکی و کاهش محسوس دمای هوا به ویژه در مناطق مرکزی استان بودیم که بیشترین بارش از شهرستان‌های پارس آباد با ۱۶ و مشکین شهر با ۱۵ میلیمتربه ثبت رسید.

انتهای پیام/ح

کاهش دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار