نخستین رویداد کارآفرینی خلاق با هدف توانمندسازی و خلق ایده‌های خلاقانه بومی در سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب برگزار شد.

حرکتی نو به منظور اشتغال شهرستان خوشاب محسن حلاجی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: اولین رویداد کارآفرینی خلاق با هدف توانمندسازی ایده‌های خلاقانه بومی با شرکت ۶۴ نفر از بانوان تحت پوشش کمیته امداد در قالب ۸ تیم برگزار شد.

او افزود: این ۸گروه به مدت ۷۵ ساعت زیر نظر آموزش تیمی مجرب متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه با رویکرد پیوند دانشگاه و کسب کار‌های روستایی در راستای علمی سازی و خلق اید‌های منجر به شغل، برگزار و داوری شد.

رئیس کمیته امداد خوشاب تصریح کرد: برگزاری این رویداد با استقبال خوب دیگر مسئولین و فعالان حوزه کسب و کار باعث شده است تا ما دوره دیگری ویژه آقایان در آینده برگزار بکنیم که البته این مهم مستلزم تعیین اعتبار خواهد بود.

حلاجی گفت: با توجه به بکر بودن شهرستان در بحث شغل‌های نو، نکته حائز اهمیت و جالب این رویداد این بود که همه ایده‌هایی که کار شده بود، کاملا خلاقانه، بومی و قابلیت تجاری سازی که منجر به شغل می‌شوند هستند، که این مسئله توجه بیشتر سرمایه گزاران و فعالان این حوزه را در شهر‌ها و روستا‌های کم برخوردار را می‌طلبد.

انتهای خبر// ع. ظ



پیوند دانشگاه و کسب کار‌های روستایی در خوشاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.