مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: طرح تشدید بازرسی بازار نوشت‌ افزار و اقلام موردنیاز مدارس کلانشهر شیراز از اوایل شهریور آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از طرح تشدید بازرسی از بازار نوشت‌ افزار و اقلام موردنیاز مدارس خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در حال اجراست.

او با تاکید بر اینکه در این ایام بیشترین تمرکز بازرسان بر روی عرضه اقلام مدرسه است، افزود: با توجه به اینکه به نسبت پارسال قیمت کالا‌ها افزایش چشمگیری داشته به همین علت بحث نظارت بر اقلام بازگشایی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

مبشری ادامه داد: مبشری با بیان اینکه تاکنون ۲۰ فقره پرونده گرانفروشی نوشت افزار تشکیل شده است، ادامه داد: این پرونده‌ ها در حال رسیدگی هستند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: علاوه بر اجرای طرح تشدید بازرسی ویژه بازگشایی مدارس، سامانه ۱۳۵ تعزیرات و ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به صورت شبانه‌ روزی جهت دریافت هرگونه گزارش گران‌ فروشی، احتکار، کم‌ فروشی و هرگونه تخلفات صنفی در خدمت عموم شهروندان قرار دارد.
انتهای پیام/م

برخورد تعزیرات با گرانفروشان عرضه‌کنندگان نوشت‌افزار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار