خلیل الحیه در کنفرانسی خبری گفت: مقاومت قادر است اشغالگران صهیونیستی را به اجرای توافقات صورت گرفته درباره محاصره نوار غزه وادار کند.

عضو حماس: اشغالگران را به اجرای توافقات وادار خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین «حماس»، گفت: اگر اشغالگران دست از کشتار ملت ما بر ندارند قادر خواهیم بود در زمان مناسب آن‌ها را وادار به این کار کنیم.

خلیل الحیه در کنفرانسی خبری گفت مقاومت قادر است اشغالگران صهیونیستی را به اجرای توافقات صورت گرفته درباره محاصره نوار غزه وادار کند و رایزنی‎ها میان جنبش حماس و میانجی گران همچنان ادامه دارد.

او از میانجی‌گران خواست به تجاوزگری‎های اشغالگران علیه ملت فلسطین پایان دهند و گفت: با میانجی‌گران مصر، قطر و سازمان ملل همچنان در گفتگو هستیم. دیدار‌های محرمانه و علنی ما برای تحقق اهداف ملت فلسطین و ملزم کردن اشغالگران به اجرای توافقات صورت گرفته ادامه دارد.

الحیه بر تداوم راهپیمایی‌های بازگشت با وجود برخی تاخیر‌ها تاکید کرد و گفت اهداف این راهپیمایی‎ها که اهداف مشروعی هستند باید به صورت کامل محقق شوند. هدف قرار دادن شرکت کنندگان در این راهپیمایی‎ها از سوی صهیونیست‎ها موجب تقویت اهداف ما خواهد شد. ما از مقابل تروریست‎ها عقب نشینی نخواهیم کرد.

عضو جنبش حماس تاکید کرد: ما خواهان تداوم راهپیمایی‌های مسالمت جویانه هستیم و نمی‌خواهیم محبوبیت و صلح آمیز بودن آن دچار انحراف شود. مقاومت در برابر اشغالگران به هر شیوه‌ای برای تحقق اهداف فلسطین حق ماست.

الحیه افزود پاسخ اقشار مختلف فلسطینی در برابر انفجار‌های جنایتکارانه در غزه با هدف مقابله با فرهنگ انحراف و افراط گری فکری یکپارچه بود. ما همچنان متحد خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد در فرهنگ ملت مان به نفع اشغالگران یا ایجاد شکاف در جبهه داخلی انحراف ایجاد شود و هر فرد ملی گرایی از نهاد‌های امنیتی حمایت و با تلاش‎های خرابکارانه در جبهه داخلی مقابله می‎کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار