در پی عملیات استشهادی جوانان فلسطینی در کرانه باختری، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی دیگر در سرزمین ما امنیت ندارد.

عملیات استشهادی در کرانه باختری/جنبش حماس: اسرائیل دیگر در امان نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پی عملیات استشهادی جوانان فلسطینی در کرانه باختری، جنبش مقاومت فلسطین، حماس، در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی دیگر در سرزمین ما امنیت ندارد.

در جریان این عملیات که با استفاده از سلاح سرد در منطقه «عزون» صورت گرفت، چند صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

جنبش حماس این عملیات را اقدامی در پاسخ به حمله دیروز نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی در نوار غزه خواند. در این حمله دو نوجوان ۱۴ و ۱۷ ساله فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
از خداوند میخواهیم به حق خون امام حسین(ع) عقبه و خطوط پشتیبانی رزمندگان حماس و نوار غزه را به نوارهای مرزی عراق+سوریه+ لبنان وصل کند و تمام خطوط صفر مرزی کشورهای محور مقاومت با خطوط حمله و پشتیبانی رزمندگان حماس یکی شود و با اتحاد فرماندهان عالی محور مقاومت در تمام این خطوط با فرماندهان عالی محور مقاومت حماس همآهنگ و منسجم و مانند یک مانور نظامی گسترده علیه دشمن مشترک عملیات کنند به امید رسیدن و محقق شدن آن روز تا سخن سیدحسن نصرالله جهانی شود که فرمود:" در حمله بعدی اسرائیل به عصر حجر باز خواهد گشت و به دنیا اثبات شود که اسرائیل از لانه عنکبوت هم سست تر است انشاءالله.
آخرین اخبار