رئیس شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد از راه اندازی سامانه درگاه آموزش عالی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در استان یزد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، برید لقمانی رئیس شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد گفت: برای ارتقای کیفیت سطح آموزش دانشگاه‌ها و ارتقا ء جایگاه آموزش عالی استان و در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به دانشجویان درگاه آموزش عالی با محور و نظارت دانشگاه یزد راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد افزود: هریک از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان یزد موظف هستند برای بالابردن کیفیت و در راستای رسالت خود برای جایگاه آموزش عالی در استان به این امر اهتمام جدی ورزند؛ چراکه اگر مشکلی برای هریک از دانشگاه‌ها پیش بیاید، کل آموزش عالی استان متزلزل و زیر سؤال خواهد بود.

برید لقمانی تصریح کرد: بند‌های تفاهم‌نامه مربوط به سامانه برای دانشگاه‌های مرکز استان مورد بحث و تصحیح نهایی قرار گرفته و به‌صورت بارگذاری و اطلاعات حوزه‌های مختلف آموزشی دانشگاه‌های استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و امکان دسترسی و به‌روزرسانی اطلاعات وجود خواهد داشت.

او در پایان به اهمیت آموزش عالی در کشور اشاره کرد و حفظ و ارتقای جایگاه آموزش عالی استان یزد را وظیفه همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی برشمرد.

انتهای پیام/ غ

سامانه درگاه آموزش عالی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی استان یزد راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.