رحمانی گفت: برنامه ریزی روی تامین حداکثری نیاز‌های صنعتی و معدنی کشور از محل منابع و تولیدات داخلی در دستور کار وزارت صنعت است.

اولویت تولیدات داخلی در تامین مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های صنعتی و معدنی کشوربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شاتا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه پیگری تامین آلومینای مورد نیاز صنعت آلومینیوم کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به داخل و اهمیت خودکفایی در بخش‌های مختلف کشور، گفت: برنامه ریزی روی تامین حداکثری نیاز‌های صنعتی و معدنی کشور از محل منابع و تولیدات داخلی در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

توجه به برخی اقلام و محصولات راهبردی در توسعه صنعتی و معدنی کشور و احصاء موارد در راستای تحقق خودکفایی، در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: فهرست کالاهای "تولید داخل" به زودی منتشر می شود


طی این جلسه وزیر صمت برنامه‌های سازمان‌های توسعه‌ای این وزارتخانه از جمله ایمیدرو و ایدرو را در چارچوب برنامه‌های عملیاتی تعیین شده برای تامین و تولید اقلام راهبردی مورد بررسی قرار داد.

همچنین رحمانی در پایان این جلسه بر ضرورت تسریع در راه اندازی برخی طرح‌های صنعتی و معدنی که در زمینه خود کفایی کشور دارای اهمیت ویژه‌ای هستند تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار