مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف شیر خشک قاچاق قبل از رسیدن به مقصدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروزشنبه ۱۶ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال شیر خشک قاچاق

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان "سرباز" ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شیرخشک قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت:دیروز ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سرباز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "جکیگور-راسک" به ۲ دستگاه تویوتا لندکروز مشکوک شدند.

او  اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن این خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها ۳ تن و ۲۵۰ کیلوگرم  شیر خشک قاچاق در قالب ۱۳۰ کیسه ۲۵ کیلویی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: خودرو‌ها توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 

واژگونی پژو پارس در محور "خاش-ایرانشهر"

واژگونی پژو پارس در محور "خاش- ایرانشهر"، ۳ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان،گفت: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳۵ محور "خاش- ایرانشهر" محدوده روستای "ایرندگان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه حاضر شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو پارس با ۴ سرنشین که همگی اعضای یک خانواده بودند از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و ۲ سرنشین خودرو در دم فوت و سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهر ایرانشهر منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

او با اشاره به ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار