رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی زنجان محدودیت‌های ترافیکی دسته حسینیه اعظم زنجان را اعلام کرد.

محدوديت های ترافيكی دسته حسينيه اعظم زنجان اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان (یوم العباس)، تردد و توقف کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم در مسیر‌های اعلامی ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی تصریح کرد: در این روز تردد و توقف کلیه خودرو‌ها از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام، سبزه میدان – میدان انقلاب – صدر جهان – بلوار آزادی، چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب، خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مسدود خواهند شد گفت: علاوه بر خودرو تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان حرکت این دسته عظیم حسینی نیز در میسر‌های اعلامی ممنوع بوده و شهروندان عزیز می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

گفتنی است، علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، طرح‌های ویژه انتظامی نیز در هشتم محرم یوم العباس در استان زنجان به اجرا در خواهد آمد و ماموران انتظامی علاوه بر شرکت در دسته عزاداری، نسبت به برقراری نظم، امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را به اجرا خواهند گذاشت.

 از مردم انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری گسترده داشته و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی به ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

محدوديت های ترافيكی دسته حسينيه اعظم زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.