بهروز اسودی گفت: هدف از انجام طرح نظارت نوشت افزار‌ها و بازگشایی مدارس در استان جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح نظارت بر نوشت افزار‌ها و بازگشایی مدارس در استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح از ۱۵ شهریور لغایت دهم مهرماه سال جاری در همه شهر‌های استان با رویکرد حمایت از تولید داخلی اجرایی خواهد شد.

او ضمن بیان اینکه بازرسان این سازمان بر هرگونه افزایش قیمت در حوزه نوشت افزار، لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک نظارت کافی رادارند، افزود: اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی عرضه و مقابله با تخلفات از جمله اهداف این طرح است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه قاچاق کالا بیشترین صدمه را به حوزه تولید می‌زند، ابراز داشت: با توجه به اینکه شرکت‌های تولید کننده لوازم‌التحریر در استان سمنان فعال هستند لذا اولویت بر عرضه این کالا‌ها خواهد بود تا تولیدکننده مورد حمایت واقع شود.

اسودی ضمن بیان اینکه بازرسی‌ها با همکاری اتاق اصناف شهرستان‌ها اجرا می‌شود، تصریح کرد: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و ... از جمله مواردی که با آن‌ها به شدت برخورد خواهد شد و از هم استانی‌ها نیز انتظار می‌رود هر گونه تخلف را به ۱۲۴ گزارش کنند.

او ضمن بیان اینکه تمامی واحد‌های صنفی می‌بایست قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم قرار دهند، افزود: دیگر توصیه به خانواده‌ها در این ایام خرید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال است تا این مهم بتواند به ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان و کشور کمک کند.

انتهای پیام/ح

قاچاق کالا بیشترین صدمه را به حوزه تولید می‌زند

برچسب ها: صنعت ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.