رئیس شورای شهر خلخال از استعفا و انتصاب در شهرداری خلخال خبر داد.

شهردار خلخال استعفا داد/ سرپرست جدید انتخاب شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، شهناز شاطری رئیس شورای شهر خلخال گفت: تغییر در مدیریت شهرداری با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی مبنی در کناره‌گیری شهردار قبلی و همچنین ارتقای سطح خدمات شهری ارائه شده به شهروندان صورت گرفته و صلاح‌الدین برزگر معاون سابق شهردار و از کارکنان شهرداری به عنوان سرپرست جدید شهرداری خلخال انتخاب شد.

او با قدردانی از تلاش ۲۱ ماهه فاطمه جوادی شهردار سابق خلخال گفت: اعضای شورای اسلامی شهر خلخال با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان جهت انتخاب و معرفی شهردار جدید این شهر تلاش می‌کنند.

رئیس شورای شهر خلخال از سرپرست جدید شهرداری خلخال خواست تا در حد توان خود در ساماندهی امورات شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان تا زمان معرفی و انتخاب شهردار جدید تلاش کند.

او اظهار داشت: یکی از دلایل اصرار اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر خلخال برای کناره‌گیری شهردار سابق مقاومت او برای اسکان دایم در محل خدمت خود و رفت و آمد به محل اسکان خانواده در مرکز استان و مغایرت این کار با اصل حضور و اسکان شهرداران در محل خدمت است.

شاطری گفت: پیش از این نیز شهردار سابق بدلیل عدم اسکان خود، همسر و خانواده در خلخال استیضاح شده، ولی برکناری او رای نیاورده بود.

او بیان کرد: پس از استعلام از اداره محل خدمت همسر و نیز آموزش و پرورش مبنی بر احراز بر مشغول به کار و تحصیل بودن همسر و فرزندان شهردار در مرکز استان با رای اکثریت اعضای این شورا تصمیم بر برکناری شهردار گرفتند و این کار اجرا شد.

انتهای پیام/م

استعفای شهردار خلخال

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.