مرحله آخر تمرینات تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان در خانه کشتی عبداله موحد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز ۹ شهریورماه آغاز شده است و ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان، آخرین روز‌های اردوی خود را برای حضور در این مسابقات پشت سر می‌گذارند.

اردوی فرنگی کاران بزرگسالان روز ۲۱ شهریورماه زمان اعزام به رقابت‌های جهانی پایان خواهد یافت و در چند روز باقی مانده این اردو ملی پوشان آخرین مراحل آماده سازی خود را زیر نظر محمد بنا سرمربی و دستیارانش پشت سر خواهند گذاشت.

پویا ناصرپور در وزن ۵۵ کیلوگرم، علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم، رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی ۹۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ۱۰ ملی پوش کشورمان هستند که مسابقات خود را طی روز‌های ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:احتمال رویارویی ۵ کشتی گیر ایران با قرعه نحس در رقابت‌های جهانی


برنامه مسابقات فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی قزاقستان به شرح زیر است:

شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه: مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم

یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ شهریورماه: مسابقات اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم

دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه: مسابقات اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم

همچنین ملی پوشان آزادکار اعزامی به رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان نیز آخرین مرحله از تمرینات خود را از دیروز (جمعه) زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و همکارانش آغاز کردند.

رضا اطری، بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، رضا افضلی، بهمن تیموری، حسن یزدانی، علیرضا کریمی، علی شعبانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم ۱۰ نماینده کشورمان هستند که مسابقات خود را طی روز‌های ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهند کرد.

آخرین مرحله از تمرینات آزادکاران تا روز ۲۶ شهریورماه زمان اعزام این تیم به رقابت‌های جهانی ادامه خواهد داشت و ملی پوشان تا آن زمان، آخرین نکات فنی و تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی مرور خواهند کرد.

برنامه مسابقات آزادکاران کشورمان در رقابت‌های جهانی قزاقستان به شرح زیر است:

پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه: مسابقات اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم

جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ شهریورماه: مسابقات اوزان ۷۰، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم

شنبه و یکشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه: مسابقات اوزان ۶۱، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم

قرعه کشی مسابقات هر وزن روز قبل از برگزاری انجام و کشتی گیران در روز نخست تا فینال رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند و در روز دوم رقابت‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال برگزار می‌شود.

این مسابقات از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و ۱۸ تا ۲۱ برگزار می‌شود و ساعت ۱۱ به وقت قزاقستان ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران است.


بیشتر بخوانید:

پیشنهاد عجیب یکی از مدعیان لیگ برتر به کشتی گیران؛ پول بگیر کشتی نگیر!

معرفی آزادکاران روسیه در رقابت‌های جهانی/ خواگائف جانشین خزریف شد


انتهای پیام/

آزاد و فرنگی کاران روز‌های آخر تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار