سردار رحیمی درباره جزئیات اجرای طرح ظفر یک در سطح شهر تهران توضیحاتی داد.

اجرای ۲۳۰ حکم قضایی برای دستگیری خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر/ کشف ۸۰۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح ظفربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه نمایشگاه طرح ظفر (طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان) ضمن تسلیت ایام ماه محرم  در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت انجام شد.

او افزود: امروز سه منطقه مهم شوش، مولوی و دروازه غار و ۹۰ درصد محله فرحزاد و ۱۰۰ درصد جاده جاجرود پاکسازی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه دو ماه است که کارهای اطلاعاتی برای شناسایی منازلی که مرکز فروش موادمخدر هستند را آغاز کردیم، گفت: ۲۳۰ حکم قضایی در طرح ظفر اجرا شد و ۲۳۰ نقطه فروش عمده موادمخدر شناسایی شدند و ۳۱۰ نفر از فروشندگان موادمخدر نیز دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۸۰۹ کیلوگرم موادمخدر در عملیات ظفر یک، تصریح کرد: ۲۵ باند منهدم و ۲۲ قاچاقچی سرشبکه نیز دستگیر شدند.

او با بیان اینکه ۱۹ منزل در تهران که به صورت دائم اقدام به فروش موادمخدر خرد می‌کردند نیز پلمپ شدند، افزود: ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و ۲۵۲ ادوات مصرف موادمخدر از این منازل کشف شد و ۹۶۸ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: افزایش ۳ هزار و ۳۰۰ درصدی کشت تریاک در دو دهه اخیر/ مرگ روزانه ۱۰ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری ۱۳۰۰ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک درباره فعالیت موادفروشان، موضوع را به پلیس و دادسرای مبارزه با موادمخدر در پایتخت گزارش دهند تا رسیدگی شود.

سردار رحیمی در گزارش ۶ ماه و ۱۵ روزه از عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در این مدت علاوه بر کشف ۹ تن و ۳۴۵ کیلوگرم موادمخدر از قاچاقچیان، ۳۳ باند و ۲۷۳ قاچاقچی عمده موادمخدر دستگیر و ۱۸۰۱ دستگاه انواع وسیله نقلیه توقیف شدند.

او با بیان اینکه سال ۹۸ را سال پاکسازی تهران از وجود معتادان متجاهر نامگذاری کردیم، افزود: این طرح کماکان و با جدیت دنبال خواهد شد، امروز دیگر کمتر شاهد حضور معتادان در لابه لای شمشاد‌ها هستیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از دو ماه است که کارهای اطلاعاتی برای شناسایی و پلمب ۲۳۰ منزل کار انجام شده است.

انتهای پیام/

توضیحات سردار رحیمی درباره اجرای طرح ظفر در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار