مجری ضد ایران یکی از شبکه‌های عرب زبان، با بیانی شفاف تحلیل جالبی درباره سیاه‌نمایی غرب درخصوص شرایط اقتصادی ایران مطرح می‌کند.

ایران کشور بزرگ و قدرتمندی است + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایران اسلامی از همان اوایل انقلاب با تحریم‌های مختلف از سوی کشورهای غربی و متحدانشان مواجه بود.  تحریم‌های یکجانبه‌ای که تنها هدفش فلج کردن اقتصاد و به دنبال آن از بین بردن روحیه مقاومت در میان مردم ایران است.


بیشتر بخوانید: مجری شبکه لندنی الحوار: ایران، ترامپ را به سوراخش برگرداند + فیلم


در سال‌ها‌ی اخیر حتی این تحریم‌ها تشدید یافته است و دشمن از هر سو تلاش می‌کند تا با اعمال فشار بیشتر به هدف خود یعنی براندازی نظام نزدیک شود. در کنار این جنگ تمام عیار اقتصادی، جنگ روانی یا همان جنگ نرم هم در جریان است. کشورهای غربی به‌ویژه ایالات متحده آمریکا با فشار حداکثری به ایران و  صرف هزینه‌های میلیارد دلاری در راستای تخریب روحیه صبر و ایستادگی و تزریق ناامیدی به مردم ایران  در پی اجرایی کردن برنامه خود است. واشنگتن با اعمال فشار و قلدری سعی دارد تا کشورهای همسایه را هم علیه ایران برانگیزد و راه هر گونه همکاری آنها را با جمهوری اسلامی ببندد. اما واقعیت چیز دیگری است. 

درست است که ایران عزیز به دلیل اعمال فشار و تحریم، شرایط نسبتا سختی را می‌گذراند اما همه می‌دانند که اینها موقتی است و ملت شریف این روزها را هم با صبر و استقامت مضاعف پشت سر خواهد گذاشت؛ حقیقتی که دشمنان تلاش می‌کنند با سیاه نمایی تحریفش کنند.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است بخشی از تحلیل مجری یکی از شبکه‌های عرب زبان درخصوص شرایط اقتصادی ایران است که در نوع خود جالب است؛ صالح الارزق مجری ضد ایرانی است که در یکی از شبکه‌های عربی در لندن علیه مواضع ایران و حزب‌الله گفته‌های بسیاری داشته است، اما حالا در یکی از برنامه‌هایش آشکارا به قدرت ایران اعتراف کرده و تحلیل‌های قابل تاملی درباره وضعیت اقتصادی کشورمان ارائه دارد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار