ارزش کل معاملات بورس از ۱۶ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳ میلیارد سهم طی ۴۲۲  هزار نوبت معاملاتی است.

بربه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  ، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲۳۷۳.۶۶ واحدی در ارتفاع ۲۹۲ هزار و ۵۵۲ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۴۴ میلیون سهم طی ۷۵ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس در پایان معاملات به پله ۲۸۵ هزار واحدی رسید


نماد‌های پر بیننده عبارتند از رمپنا، فولاد، کچاد، شتران، فملی، کگل و اخابر با روند صعودی و فارس با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۵۵.۳۵ واحدی به پله ۳ هزار و ۸۲۶ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۰۱ میلیون سهم طی ۳۷ هزار نوبت معاملاتی است.
 

بورس در پایان معاملات چهار هزار و ۴۲۳ واحد رشد کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران درپایان معاملات امروز با رشد ۴۴۲۳ واحدی در ارتفاع ۲۹۴ هزار و ۶۰۱ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۶ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳ میلیارد سهم طی ۴۲۲  هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده عبارتند از فملی، کچاد، شتران، رمپنا، شبندر، کگل و  پارسان با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۶۲.۳۳ واحدی به پله ۳ هزار و ۸۳۲ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۴۹ میلیون سهم طی ۱۷۱ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار