رقابت‌های انتخاابی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته «جمعه» با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته «جمعه» با برگزاری ۹ دیدار در گروه‌های سوم، پنجم، هفتم و نهم پیگیری شد که تیم‌های ملی فوتبال آلمان و هلند در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های در گروه سوم یا همان گروه مرگ به مصاف هم رفتند. ژرمن‌ها که تا پیش از این بازی با ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار داشتند و امیدوار بودند با این پیروزی ارزشمند صدر جدول را از ایرلند شمالی ۱۲ امتیازی پس بگیرند. با این حال آن‌ها نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند و با نتیجه ۴ - ۲ شکست سنگینی را تجربه کردند.  

نخستین گل بازی را گرنابری برای آلمان دقیقه ۹ زد، اما دقیقه ۵۹ دی یانگ بازی را به تساوی کشید. در ادامه آلمان‌ها دقیقه ۶۶ گل به خودی زدند تا شرایط به سود مردان سرزمین لاله‌های نارنجی باشد. دقیقه ۷۳ مولر از روی نقطه پنالتی گل زد تا خیال هواداران را راحت کند، اما مالن دقیقه ۸۰ گل سوم را برای هلند زد. در ادامه هم  واینالدوم دقیقه ۹۰ +۱ گل چهارم را زد تا شکست سختی را تیم ملی هلند به آلمان تحمیل کند. در دیگر دیدار این گروه هم بلاروس ۲ -۱ استونی را برد تا نخستین پیروزی‌اش را در این گروه سخت به دست بیاورد.  

تیم ملی فوتبال کرواسی هم در گروه پنجم این رقابت‌ها توانست در بازیی خارج از خانه ۴-صفر اسلواکی را ببرد تا با تیم صدرنشین یعنی مجارستان هم امتیاز شود. ولز هم در بازیی آسان موفق شد ۲ -۱ جمهوری آذربایجان را شکست دهد، ۶ امتیازی شود و به رده سوم برسد.  

تیم ملی فوتبال اتریش هم در یک بازی خانگی موفق شد با ۶ گل لتونی قعرنشین را ببرد و با ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی و پس از لهستان ۱۲ امتیازی قرار بگیرد. اسلوونی هم در یک بازی دور از انتظار لهستان صدرنشین را ۲- صفر شکست داد تا با ۶ امتیاز به رتبه سوم برسد.  

بلژیک و روسیه هم در گروه نهم به ترتیب سن مارینو و اسکاتلند را با نتایج ۴ - صفر و ۲ -۱ بردند تا با ۱۵ و ۱۲ امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم این گروه قرار بگیرند. قزاقستان و قبرس هم در دیگر دیدار این گروه به تساوی ۱ -۱ رضایت دادند.


بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی کوالیارلا در تیم ملی ایتالیا

آلمان دقیقه ۹۰ فاتح نبرد جذاب با هلند شد/پیروزی بلژیک و لهستان مقابل حریفان

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست


انتهای پیام / 

نتایج رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار