محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات تاسوی و عاشورای حسینی در خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محدودیت‌های ترافیکی در حوزه پلیس راه خراسان شمالی به این شرح اعلام شد:

تردد انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها به استثناء مواد سوختی و فاسد شدنی در روز یکشنبه ۹۸/۰۶/۱۷ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۲:۰۰ از محور فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها به استثناء مواد سوختی و فاسد شدنی در روز دوشنبه ۹۸/۰۶/۱۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ از محور فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها به استثناء مواد سوختی و فاسد شدنی در روز سه شنبه ۹۸/۰۶/۱۹ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ از محور فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها به استثناء مواد سوختی و فاسد شدنی در روز پنج شنبه ۹۸/۰۶/۲۱ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۲:۰۰ از محور فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها به استثناء مواد سوختی و فاسد شدنی در روز جمعه ۹۸/۰۶/۲۲ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ از محور فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/ ر

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.