وزیر امور خارجه ارمنستان اعلام کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس اوراسیا دهم مهرماه به ایروان سفر می‌کند.

مذاکره بازی در میدان دشمن و هدف اوست/ سپاه دژ مستحکم دفاع از ملت، وطن و اسلام عزیزبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "زوهراب مناساکانیان" وزیر امور خارجه ارمنستان در گفت‌ و گویی که در سایت خبری لراگیر. ای. ام منتشر شده است، حضور رئیس جمهوری ایران و سنگاپور را در اجلاس اتحادیه اورآسیا که در تاریخ دوم اکتبر ( ۱۰ مهر) در ایروان برگزار خواهد شد، تایید کرد.

وزیر امور خارجه ارمنستان اظهار داشت: سران کشورهای عضو و سایر همکاران اتحادیه اورآسیا از جمله ایران و سنگاپور در اجلاس مذکور شرکت خواهند کرد.

مناساکانیان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارمنستان از سفر رئیس جمهوری ایران چه انتظاراتی دارد، گفت: ما با ایران دستور کار گسترده‌ای داریم و پیدا کردن قالب‌ ها و روش همکاری موثری در زمینه امنیت منطقه‌ای، توسعه زیرساخت‌ها، تنوع انرژی و سایر زمینه‌ها را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم به نتیجه مثبت برسیم که به نفع کشورهای ما است.

وی با بیان اینکه ارمنستان همواره با ایران روابط خوب و دوستانه ای داشته و خواهد داشت، گفت: عضویت ارمنستان در اتحادیه اورآسیا نیز امکاناتی برای کشور ما در همکاری‌ها با ایران و همچنین کشورهای سنگاپور و مصر فراهم می کند.

وزیر امور خارجه ارمنستان با بیان اینکه ما علاوه بر منافع کشور ، روابط و تحولات بین المللی را نیز در نظر می‌گیریم، تأکید کرد: وظیفه ما این است که از آنچه به نفع کشور ما است حمایت کنیم و این کار را به گونه ای انجام بدهیم که برقراری روابط با یک کشور به ضرر کشور دیگری نباشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
به نام خدا.از اقای روحانی خواهش میکنم به وضعیت زندانیان ایرانی در ارمنستان رسیدگی کنند وبه درخواست انتقالی انان به کشور باشند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
جناب دکتر روحانی حال که به اجلاس اورآسیا رفته اید سعی کنید و پیشنهاد راهکارهائی را بدهید که کشورهای عضو در تمام امکانات با هم متحد شوندو کانالی ترانزیتی از شمال تا جنوب از طریق راههای ارتباطی: جاده های ترانزیت - خطوط ریلی - دریائی امور واردات و صادرات با یکدیگر را تسهیل کنند بدنبال روشی پولی باشید تا از نظر اعتبارات بانکی و بین المللی دلار آمریکا روابط تجاری و اقتصادی را در بین اعضاء به چالش و ضعف نکشد و ذلار آمریکا نتواند با لرزه های اقتصادی بر پیکره تجاری و بازرگانی اتحادیه اورآسیا ضربات مهلک اقتصادی وارد کند در امور تقسیم حوزه های آبریز داخلی و خارجی تبادل نظر کنید و حوزه های آبریز را چنان روی نقشه و عمل با یکدیگر تقسیم کنید تا از سیلهای ویرانگر و آبهای روان مخرب تمام اعضاء بهره مند و خشم طبیعت را مانند موهبتی الهی بین اعضاء تقسیم کنید اراضی بایر و اراضی قابل اجاره بشرط تملیک را در بین اعضاء برای تولیدات دامی - کشاورزی -و......همچنین صادرات و واردات این محصولات در حوزه پهناور اورآسیا را مطرح کنید همه با هم و برای یکدیگر هم در صادرات هم در واردات و هم در تمام شئون پیشرفت از انواع مختلف اتحاد و مودت برقرار کنید و با تقسیم کار و نقشه های راهبردی چند ساله قدرت دلار آمریکا را به استضعاف و چالش بکشید روسیه و چین از آنجا که از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل هم هستند در ایجاد و انسجام این اتحاد با عنایت به اینکه هر دو کشور انواع تحریمهای آمریکا و ضربات دلار به اقتصادشان را تجربه کرده اند میتوانند اتحادیه اورآسیا را بخوبی کمک و در جهت برنامه های راهبردی هدایت کنند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
به نام خدا : سلام بر تمامی فرماندهان غیور سپاه پاسداران ودیگر پاسداران انقلاب اسلامی ایران که با شجاعت و شهامت در برابر امریکا و دیگر کشورهای مستکبر جهان سینه سپر می کنند و فریاد هیهات من الذله را ادامه ی راه اباعبدالله الحسین (ع ) می دانند
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۸:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
درود برسپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار