خطیب نماز جمعه تبریز مذاکره با دشمنان را موجب تضعیف اصول انقلاب و روحیه مردم انقلابی دانست.

مذاکره با دشمن، تضعیف اصول انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین رسول عبدالهی خطیب نماز جمعه تبریز امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: دشمن با فشار اوردن برای مذاکره به دنبال لکه‌دار کردن جایگاه ایران در بین امت‌های اسلامی است.
او افزود: امروز همگان به حقانیت و درستی تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نباید مسئولان کشور فریب لبخند دشمن را بخورند پی برده اند و این مهم باید بیشتر مورد توجه دولت و دستگاه دیپلماسی کشورمان قرار بگیرد.
دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور خاطرنشان کرد: البته تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران جزو اهداف آمریکایی‌ها است، اما به طور قطع با هوشیاری مردم و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان، بار دیگر شکست خواهند خورد.
او تصریح کرد: اروپائیی‌ها نشان دادند که نمی‌توان به آن‌ها هم اعتماد کرد چرا که رفتار آن‌ها در برجام و فروش نفت نشان داد که آن‌ها در کنار ایران نبودند بلکه زمینه را برای فشار بیشتر علیه کشورمان فراهم کردند.
خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: تصمیم جدید دولتمردان در خصوص اقدام سوم کاهش تعهدات برجامی، سنجبده و لازم بود.
دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش گفت: درس مهم و آموختنی از عاشورا، نترسیدن از دشمنان است، زیرا خوف، ویژگی منافق و شجاعت خصوصیت مومن است.
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی اضافه کرد: تحریم اقتصادی و استفاده از هر ابزاری برای تسلیم جبهه مقاومت، تاکتیک جدید جبهه باطل است، اما ما و حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن نشان داده ایم که حتی به قیمت دادن جان و مال تسلیم دشمنان نخواهیم شد.
او در بخش دیگری از خطبه‌ها یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور سال ۵۷ را گرامی داشت و گفت: حادثه انقلاب اسلامی ایران گره خورده با واقعه عاشورا است و این انقلاب از لحاظ اهداف و ایدئولوژی مرتبط با جریان عاشوراست چرا که همان نهضت مقاومت در برابر ظالم در انقلاب اسلامی ایران جاری بود.
دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در ادامه خطبه‌ها سالروز شهادت اسوه تقوا و پرهیزکاری شهید محراب آیت سید اسداالله مدنی را گرامی داشت و گفت: این عالم مجاهد نمونه بارز ولایتمداری و بصیرت انقلابی بود.
انتهای پیام/

مذاکره با دشمن، تضعیف اصول انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار