دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:بیش از ۱۴۰ عنوان ویژه برنامه گرامیداشت ایام دهه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر در این استان برگزار شده است.

افزون بر ۱۴۰ ویژه برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر در خاش برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ پاسدار محسن اکبری دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر و تبیین فلسفه قیام عاشورای حسینی در خاش  اظهار داشت:حضور کارشناسان شیعه و سنی در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برگزاری مسابقات رادیویی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، تجمع گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در نماز‌های جمعه، برگزاری همایش امر به معروف ویژه خواهران، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و دیدار از ۲ خانواده شهید امر به معروف استان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

او  افزود: تشریح و تببین اهداف قیام امام حسین (ع)، کمک به ترویج و احیای فریضه امر به معروف، تلاش برای بصیرت افزایی، تقویت روحیه مطالبه‌گری و خدمت رسانی بی منت به مردم از اهداف مهم این ستاد است.

حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: شاخص‌ترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و بی عدالتی و مطالبه‌گری امام‌حسین (ع) هستند که جانانه در مقابل ظلم و ستم یزیدیان ایستادند.

امام جمعه، فرماندار و شماری از روحانیون شیعه و سنی شهرستان خاش نیز در این همایش به تبیین اهداف قیام عاشورای حسینی پرداختند.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات رادیویی با موضوع امر به معروف و نهی از منکردر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار