روز هفتم جام جهانی بسکتبال امروز «جمعه» با برگزاری ۴ دیدار از گروه بازنده‌ها و برنده‌ها پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های روز هفتم جام جهانی بسکتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار به صورت هم زمان آغاز شد. در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها تیم ملی بسکتبال کشورمان در گروه بازنده‌ها موفق شد با نتیجه ۷۱ - ۶۲ آنگولا را شکست دهد به کسب سهمیه المپیک امیدوار بماند.

تیم ملی بسکتبال نیجریه هم در یک دیدار تمام آفریقایی ساحل عاج را با نتیجه ۸۳ - ۶۶ شکست داد تا امید زیادی برای کسب سهمیه داشته باشد. ملی پوشان نیجریه باید در دومین دیدار در گروه بازنده‌ها با چین رو به رو شوند. این بازی برای ایران اهمیت زیادی دارد، زیرا در صورت شکست چین و پیروزی آسمان خراش‌های کشورمان در بازی هم زمان برابر فیلیپین ملی پوشان ایران سهمیه المپیک می‌گیرند.

تیم‌های ملی بسکتبال لهستان و روسیه هم در گروه برنده‌ها امروز بازی جذابی را برگزار کردند که در پایان لهستانی‌ها موفق شدند ۷۹ - ۷۴ برنده شوند.

صربستان هم در یک بازی یک طرف پورتوریکو که در دور گروهی با ایران همگروه بود را شکست داد و با نتیجه ۹۰ - ۴۷ برنده بازی شد. رقابت‌های روز هفتم جام جهانی امروز عصر هم در گروه بازنده‌ها و برنده‌ها با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ایران ۷۱ - آنگولا ۶۲/ گام محکم آسمان خراش‌ها برای المپیکی شدن/ سومین پیروزی تاریخ بسکتبال کشورمان در جام‌های جهانی

فقدان پشتوانه در بسکتبال به بازیکنان آسیب می‌زند/ در ۲ بازی ابتدایی خود واقعی مان نبودیم

برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی


انتهای پیام/ 

نتایج روز هفتم رقابت های جام جهانی بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار