رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشت ۹۰ درصد حجاج ایرانی به کشور خبر داد.

بازگشت بیش از۹۰ درصد حجاج ایرانی به وطنبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا آخر وقت پنجشنبه ۷۹ هزار و ۸۷۷ نفر معادل بیش از ۹۰ درصد حجاج ایرانی به وطن بازگشتند.

او افزود: هم اکنون در مدینه النبی یک هزار و ۳۷۷ نفر و در مکه مکرمه ۶ هزار و ۴۰۹ نفر از زائران ما حضور دارند و تمامی خدمات در حال انجام است.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عملیات حج ظرف ۷۲ ساعت آینده به انجام می‌رسد، اظهار کرد: از روز ۱۶ شهریورماه خدمات حمل و نقل درون شهری در مکه پایان می‌یابد، اما سایر خدمات، چون تردد بیش شهری، آشپزخانه‌ها و مراکز بهداشتی ما تا آخرین نفر مشغول خدمات دهی خواهند بود.

رشیدیان ابراز امیدواری کرد: بعد از ۱۷ شهریور ماه و اتمام عملیات حج و بازگشت تمامی زائران ایرانی را با حجی مقبول و سعی مشکور و کوله بار از معنویت به کشور بازگردند.

رشیدیان در ادامه با اشاره به خدمات پزشکی هم گفت: مراکز پزشکی هم در حدی که برای خدمات دهی به حجاح موجود مکه و مدینه نیاز است فعال و در حال خدمات دهی است.


بیشتر بخوانید: بیش از ۶۴ هزار حجاج ایرانی مکه مکرمه را ترک کردند


او اظهار کرد: هم اینک دو نفر از حجاج ما در بیمارستان مرکز پزشکی حج در مکه و سه نفر دیگر از زائران ما در بیمارستان عربستان سعوی (دو نفر در مکه و یک نفر در مدینه) بستری هستند و امید است قبل از اتمام کار، خدمات مربوط به معالجه آنان انجام شده و آن‌ها را با اخرین پرواز به کشور بازگردانیم.

انتهای پیام/

عملیات حج ظرف ۷۲ ساعت آینده به پایان می‌رسد

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار