پیشکسوت باشگاه ملوان گفت: ملوان یک تیم رشیه دار در فوتبال ایران است و نباید با منفعت طلبی به آن آسیب زد.

پورنعمت: ملوان یک تاریخ در فوتبال کشورمان است/ بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردشیر پورنعمت پیشکسوت و مدیرعامل سابق باشگاه ملوان گفت: نگاه کردن به شرایط امروز ملوان قلب تمام هواداران فوتبال را به درد می‌آورد. این تیم یک زمانی غفور جهانی را داشت که با گل خود تیم ملی را به جام جهانی رساند. سیروس قایقران را داشت که با وجود بازیکنان بزرگ، کاپیتان تیم ملی بود و افتخار مردم ایران و مردم انزلی محسوب می‌شد، اما حالا به دلیل برخی تصمیم گیری‌های اشتباه درونی و ضعف مدیریت به این حال روز افتاده است.

او ادامه داد: متاسفم این موضوع را بگویم که ملوان امروز عاملی شده برای منفعت طلبی مدیران آن و این وسط فقط هوادار است که با دیدن وضعیت تیم خود اذیت می‌شود و غصه می‌خورد. از همان مالک اول تیم که در زندان به سر می‌برد تا مالکان کنونی تیم همه فقط منفعت شخصی را در نظر می‌گیرند، اما من به آن‌ها می‌گویم که ملوان فقط یک تیم نیست. ملوان یک تاریخ و یک ریشه در فوتبال کشورمان است. خواهش می‌کنم با این منفعت طلبی‌ها به تیم آسیب نزنند. اگر هم واقعا منفعت شخصی را در نظر ندارند، بروند تا این تیم توسط هواداران و افرادی که خاک باشگاه را خورده اند اداره شود.

پورنعمت در ادامه تصریح کرد: هواداران ملوان باید حق این تیم را مطالبه کنند. هواداران صدای رسای تیم هستند و اگر می‌خواهند شاهد موفقیت دوباره ملوان باشند ابتدا باید به بازیکنان تیم اعتماد کنند. ملوان بازیکنان خوبی مانند کامدار که واقعا بازیکن توانمندی است، کرملاچعب که در اوج جوانی بسیار باتجربه و بانگیزه است و مبین میردورقی که با سابقه حضور در پرسپولیس، استقلال اهواز و لیگ یونان توانایی‌های خود را به همگان ثابت کرده است، را در اختیار دارد. این نفرات بازیکنان کوچکی نیستند و هماهنگ کردن این ستاره‌ها با یکدیگر هنر می‌خواهد که به نظرم در حال حاضر این هنر در تیم ملوان وجود ندارد و هر روز به سمت سقوط بیشتر گام بر می‌دارد.


بیشتر بخوانید: اولین شکست نود ارومیه در اراک رقم خورد/ رایکا در بابل ترمز بادران را کشید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال ملوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار