قهرمان اصفهانی دوومیدانی آسیا بزرگ ترین چالش خود در راه المپیک را نبود حامی مالی دانست.

رضا قاسمی، دونده اصفهانی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:برای ادامه راه نیاز به اسپانسر دارم.

او با اشاره به برگزاری مرحله اول لیگ کشوری عنوان کرد: در مرحله اول ضمن عضویت درتیم فولاد مبارکه سپاهان موفق به کسب مقام اول در ماده ۱۰۰ متر سرعت و همچنین در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی شدم.

قاسمی درخصوص میزان آمادگی اش پیش از شروع مرحله دوم لیگ گفت: در حال حاضر روزی ۲ نوبت در پیست دومیدانی انقلاب اصفهان و ورزشگاه نقش جهان تمرین می‌کنم.

او ضمن ابراز نارضایتی ازکمبود اسپانسر اظهار داشت: همه هزینه‌ها را به صورت شخصی تامین می‌کنم و درطول دوران ورزش حرفه‌ای همواره با کمبود اسپانسر مواجه بوده ام. البته حمایت‌ها ازسمت باشگاه سپاهان قابل قبول بوده و همچنین تلاش‌های قابل تقدیری از سوی رییس جدید هیات دوومیدانی اصفهان صورت گرفته است.

دونده سرشناس اصفهانی در مورد غیبت طولانی مدت خود از میادین ورزشی توضیح داد: به دنبال مصدومیتی که برایم پیش آمد، به مدت یک سال از میادین ورزشی دور بودم و این اتفاق باعث ضعف در عملکرد و رکورد شخصی ام شد.

قاسمی که مدال برنز ۱۰۰ مترآسیا و طلا ۶۰ متر داخل سالن آسیا و همچنین ۲ بار حضور در المپیک را در کارنامه خود دارد ازچالش‌های پیش رو گفت: می‌خواهم برای سومین بارسهمیه ورود به المپیک را به دست آورم و برای کسب نتیجه به کمتر از یک سال زمان و همچنین حامی مالی نیاز دارم.


انتهای پیام/م
 

گلایه های دونده سرشناس اصفهانی از کمبود اسپانسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار