مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۹۵ واحد مسکونی را اصفهان در منطقه سر پل ذهاب بازسازی و تعمیر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این استان از سال ۹۶ تاکنون مسئول ستاد معین بازسازی شهر پل ذهاب بوده گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۹۵ واحد مسکونی را اصفهان در این منطقه بازسازی و تعمیر کرده است.

منصور شیشه فروش از تعهد استان اصفهان در احداث سه هزار و ۵۴۱ واحد مسکونی در سر پل ذهاب خبر داد و افزود: از این تعداد دو هزار و ۷۲۱ واحد در مرحله پایانی و سفت کاری قرار دارد و ۸۲۰ واحد نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد.

او با اشاره به اینکه برخی منازل مسکونی پلدختر در استان لرستان، فروردین امسال نیز به دنبال بارش‌های سیل آسا تخریب شد گفت: استان اصفهان تعمیر سه هزار و ۷۰۵ واحد مسکونی را بر عهده گرفت که تاکنون سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان بازسازی و تعمیر شده است.

منصور شیشه فروش افزود: استان اصفهان همچنین متعهد به احداث ۷۵۰ واحد مسکونی در پلدختر است که ۵۳۲ واحد آن در مرحله آواربرداری، اسکلت، سقف و دیوارچینی قرار دارد.

آبان سال ۱۳۹۶ زمین لرزه‌ای با قدرت ۷ و ۳ دهم درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر)، استان‌های کرمانشاه و ایلام و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند که آسیب زیادی به مناطق مسکونی این استان‌ها وارد کرد و بیش از ۴۰۰ کشته و حدود ۱۰ هزار نفر مصدوم داشت.

انتهای پیام/م

 

پایان ماموریت استان اصفهان در سر پل ذهاب

برچسب ها: مسکن ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.