رییس قوه قضائیه در دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضائی زنجان: عدالت یکی از مراحل اصلی گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: اگر به بیانات رهبری عمل کنیم وکار را همه باهم پیش ببریم مردم هم رضایت خواهند داشت.

رییس قوه قضائیه افزود: اینجا درشهر حسینی که پرچم دار ارادت به اباعبدالله هستند هم نباید بی عدالتی حاکم شود چرا که یکی از اصلی‌ترین هدف و فلسفه قیام امام حسین ع همین اجرای عدالت بود.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه امکانات درهمه جا می‌تواند از نشانه‌های جاری شدن عدالت باشد گفت: همراهی وهمدلی مردم درگرو رعایت شان و توزیع عادلانه امکانات درمناطق مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی نقش قضات و وکارکنان قضائی درتوجه به مشکلات وحل آن‌ها را بسیار مهم دانست و افزود: تلاش بر این است پلیس قضائی هم فعال شود و در این خصوص اقدامات اولیه انجام شده است.

وی بر جذب نیرو‌های کارآمد و متخصص از مرجع قانونی به حوزه دادگستری‌ها تاکید کرد و گفت: با هرگونه جذب نیرو بدون استخدام وبا رابطه کاملا مقابله می‌شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان هم دراین مراسم با ارائه عملکردی گفت: ۲۷۷ هزار پرونده دراستان مورد رسیدگی قرارگرفته است که ۲ درصد بالاتر ازمیانگین کشوری است.

وی گفت: تعداد ورودی به زندان‌های استان هم امسال ۸ درصد کاهش یافته است.

در این دیدار نمایندگان قضات هم برخی مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

انتهای پیام /ک 

تعداد ورودی به زندان‌های استان زنجان امسال ۸ درصد کاهش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.