فرماندار ملایر گفت: این شهرستان در حوزه درمانی در سا‌ل‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته است.

پیشرفت ملایر در حوزه بهداشت و درمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  قدرت‌الله ولدی فرماندار ملایر در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی و درمانی بیمارستان غرضی ملایر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: این شهرستان در حوزه‌های درمانی طی سا‌ل‌های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه و رو به رشدی داشته است.

او با بیان اینکه در ملایر ۱۳۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد، گفت:  استقبال خوبی از این بیمارستان طی سال‌های اخیر صورت گرفته و با توجه به این شاخص‌ها رضایتمندی مردم را شاهد بوده‌ایم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه طی سال‌های اخیر بیمارستان تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف در بین بیمارستان‌های کشور رتبه‌های خوبی را دریافت کرده است افزود: با توجه به زیرساخت‌های خوب این بیمارستان، تامین و به کارگیری تعدادی پزشک متخصص از نیازهای این بیمارستان است .

ولدی با بیان اینکه مهمترین مشکل این بیمارستانکمبود پزشک متخصص است، تصریح کرد: اکنون در این بیمارستان پزشک با تخصص های رادیولوژی، مغز و اعصاب ، ارتوپدی، بیهوشی، دندانپزشکی و نورولوژی نیازاست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه سال‌های گذشته اقدامات ارزشمندی در بیمارستان غرضی ملایر انجام شد اضافه کرد: با این وجود کمبود پزشک مهمترین مشکل این بیمارستان است که هرچه سریعتر باید رفع شود.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی یکی از نیاز‌های اساسی مردم شهرستان است افزود: با توجه به اینکه بیمارستان غرضی از مرکز شهر فاصله دارد ساخت یک کلینیک تخصصی  از مطالبات ما برای مردم است.

او با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه  نیز قول مساعد برای تامین هزینه‌های ساختمان کلینیک تخصصی  داده است بیان کرد: با توجه به نیت مرحوم سیف‌الدوله در راستای امور درمانی، در صورت کسب مجوز لازم؛ اوقاف هزینه ساختمان را تامین خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: پیگیری‌های  لازم برای ساخت این کلینیک از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور انجام شود.

آزادیخواه با بیان اینکه در حال حاضر درمانگاه فعلی بیمارستان غرضی بسیار شلوغ است بر پیگیری هرچه سریعتر جذب متخصص در رشته‌های مورد نیاز این بیمارستان تاکید کرد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس هم با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان ملایر شاهد شکوفایی بوده‌ایم گفت:طرح های بهداشت و درمان با  ۲۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر آماده  بهره برداری است.

محمد کاظمی با قدردانی از حاج حسن توکلی به عنوان یکی از خیران بزرگ حوزه درمان در ملایر بیان کرد‍: روند ساخت و ساز در بیمارستان غرضی بسیار خوب پیش رفته است.

او همچنین بر رفع مشکل کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص در بیمارستان تأکید کرد و افزود: با جذب نیرو‌های متخصص از امکانات این بیمارستان به نحو مطلوب استفاده  خواهد شود.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر نیز با بیان اینکه این بیمارستان در سال ۷۴ راه‌اندازی شده است اظهار کرد:  بیمارستان غرضی دارای ۱۶۰ تخت اسمی و ۱۴۱ تخت فعال است.

محمدرضا توکلی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان غرضی با برخورداری از امکانات مختلف یکی از مهمترین بیمارستان‌های شهرستان تلقی می‌شود افزود: پنج طرح این بیمارستان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای این طرح ها ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است  گفت: این طرح شامل ساختمان انبار دارویی با ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ساختمان مسجد با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تعمیرات اساسی زایشگاه با یک‌میلیارد و یکصد میلیون تومان، تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل با یک‌میلیارد تومان و مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

در این مراسم از خیر ملایری حاج حسن توکلی، نمایندگان مردم ملایر، شهرداران منطقه یک و دو، مدیر درمان تامین اجتماعی استان و مهندسان اجرای طرح های  بیمارستان غرضی ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/د.ا

بهره برداری از پنج طرح درمانی در ملایر بابیش از ۱۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.