وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با بهره‌برداری از محورهای بافق به رفسنجان و بافق به ساغند، این شهرستان به سه راه مواصلاتی ملی در کشور تبدیل شد.

بافق به سه راه مواصلاتی ملی در کشور تبدیل شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سفر یکروزه خود به بافق ضمن افتتاح سه پروژه راهسازی و گردشگری از معدن چغارت، پروژه های در دست اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی و گندله سه چاهون بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید با تاکید بر تامین مواد اولیه پروژه گندله سازی سه چاهون سنگ اهن مرکزی ایران بافق گفت:به عنوان مالک در این پروژه مسوولیت اساسی میدانیم که در تامین مواد اولیه این فعالیت اقتصادی اهتمام ویژه داشته باشیم.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اتمام ذخیره سنگ آهن چغارت و لزوم تامین مواد اولیه پروژه گندله سازی افزود: باید برای تامین سنگ آهن ذخیره جایگزین را اولویت قرار دهیم و نزدیکترین آنومالی ها مورد هدف قرار گیرد.

شریعتمداری همچنین به جاده بافق ساغند اشاره کرد و بیان داشت: این محور بافق را به سه راه مواصلاتی ملی در کشور تبدیل و این شهرستان را از بن بست خارج می کند.

او خاطر نشان کرد: بهره برداری از محور بافق جوادیه رفسنجان(قطعه بافق) به حل مشکلات لجستیک کشور و تسریع در اتصال کالای مورد نیاز سفر های مردمی کمک می کند.

محمد شریعتمداری در سفر یکروزه خود در ۱۵ شهریور ماه به بافق سه پروژه راه سازی و گردشگری را با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

انتهای پیام/ غ

تبدیل بافق به سه راه مواصلاتی ملی کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.